ΚΑΛΟ ΣΑΣ ΤΑΞΙΔΙ

Σας καλωσορίζω σε αυτή τη σελίδα.

Η περιήγησή της μοιάζει με ένα συναρπαστικό ταξίδι γεμάτο εκπλήξεις και αποκαλύψεις γιά την φωτεινή και την αθέατη πλευρά του Φεγγαριού.

Το ταξίδι μόλις άρχισε…

Να θυμάστε πάντα ότι στην σκοτεινή πλευρά της Σελήνης εκτός των άλλων μπορεί ο καθένας μας να ανακαλύψει την χαμένη του Πόλη…

Γι αυτή όμως θα μιλήσουμε μια άλλη φορά...


ΣΤΟ BLOG ΓΡΑΦΟΥΝ …

ΕΓΩ ,Ο ΜΠΟΥΜΠΗΣ ΜΟΥ … ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ 13 ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ

Παρασκευή 16 Απριλίου 2010

ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΩΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΩΝ Ν2

ΙΔΟΥ ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΔΩΣΑΤΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΜΕ ΧΛΕΥΑΖΕΙ ΚΥΡΙΟΙ-
ΑΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ...

Ο αγαπητός φίλος Δημήτρης Κολόκας σχολιάζοντας σήμερα την παραίτηση μου από τον ραδιοφωνικό σταθμό Ionion fm , ανέφερε διάφορα πράγματα για τα οποία δεν επιθυμούσα να ανοίξουμε συζήτηση.
Επειδή όμως όλα έχουν ένα όριο είμαι αναγκασμένος να του απαντήσω.

Αγαπητέ Δημήτρη , στις 9.4.2010 έγινες αποδέκτης ενός εξώδικου από τον εντιμότατο κύριο δήμαρχο της Ζαχάρως που σε καλούσε να βγεί στο ραδιόφωνο για εκπομπή της 4.3.2010 που είχε σχέση με την Δίκη μου μαζί με τον μοναδικό επιζώντα της Αρτέμιδας Σπύρο Κιόσια.
Στην σελίδα 3 του εξωδίκου, ο εντιμότατος κύριος δήμαρχος της Ζαχάρως αναφέρει μεταξύ άλλων ότι: «Δεν θα πρέπει να μιμείστε τον Μάκη Νοδάρο που αναφέρεται συνεχώς στο πρόσωπό μου και σε άλλους (πχ όσον αφορά την υπόθεση αυτή , στη δικηγόρο μου και αντιδήμαρχο Πύργου κ. ΣΟΥΛΑ ΤΖΙΝΗ και στον δήμαρχο Πύργου ΜΑΚΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟ) χωρίς ποτέ να μας ενημερώνει …» κλπ κλπ .
Την ίδια ημέρα η συνεργάτης σας τηλεφώνησε στον εντιμότατο κύριο δήμαρχο της Ζαχάρως ζητώντας εξηγήσεις , ο οποίος όχι μόνο της έκλεισε κατάμουτρα το τηλέφωνο αλλά απείλησε και τον σταθμό…

Στην συνέχεια βγάλατε στην εκπομπή σας τον εντιμότατο κύριο δήμαρχο της Ζαχάρως και του επιτρέψατε επί μισή περίπου ώρα να με προσβάλει , να με απειλεί και να με χλευάζει παίρνοντας αποστάσεις από την μέχρι τότε έρευνα της εκπομπής «Αποκαλύψεις» που απέδειξε τόσο καιρό με στοιχεία τις προκλητικές παρανομίες και καταδίκες του .

ΠΑΡΑΔΟΞΩΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΞΩΔΙΚΟ ΔΕΝ ΕΙΠΑΤΕ ΠΟΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΣΑΣ.

Παραθέτω λοιπόν αυτούσια την σημερινή απάντηση σου φίλε Δημήτρη με κάποιες δικές μου σημειώσεις με κόκκινο χρώμα…
ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΣ ΒΓΑΛΕΙ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΜΕΘΟΔΕΥΣΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ ΜΟΥ.

------------------------------------------------------------------------------------------

Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΟΛΟΚΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΜΕ ΚΟΚΚΙΝΟ…


Σήμερα θα κάνω κάτι που δεν το θέλω. Θα μιλήσω στο μικρόφωνο στο δεύτερο ενικό. Κι ας είναι αντιραδιοφωνικό και δεν τόχω κάνει ποτέ μέχρι τώρα….

Μιας και ο φίλος μου Μάκης ο Νοδάρος, μου απευθύνει τον λόγο δημοσίως μέσα από τα blogs, σηκώνω το γάντι να του απαντήσω κι εγώ δημοσίως μέσα από το ραδιόφωνο και την ιστοσελίδα του σταθμού μας.
Απ αυτό το ραδιόφωνο, που ξεκίνησε πριν 21 χρόνια από μια ιδέα μου, μια εμμονή μου και την απέραντη αγάπη μου γι αυτό το μέσο επικοινωνίας.

ΟΛΑ ΣΤΑ ΜΑΝΤΑΛΑΚΙΑ ΛΟΙΠΟΝ, σαν τις εφημερίδες.

Δεν μου αρέσουν τα reality, για την ακρίβεια τα σιχαίνομαι, όμως καμιά φορά, να πως τα φέρνει η μοίρα. Να αναγκάζεσαι να κάνεις κάτι που σιχαίνεσαι!!!
Δηλαδή πράγματα που επιβάλλεται να τα πεις ιδιωτικά, να τα λες δημόσια….
Ας είναι όμως. Πιστεύω να είναι το τελευταίο, που υποχρεώνομαι να κάνω για χάρη σου, φίλε Μάκη….

Ας μπούμε όμως στο ψητό, γιατί απ ότι καταλαβαίνω, μάλλον θα μακρηγορήσω.

Αντιγράφω από την ιστοσελίδα σου πως: «Σοβαροί λόγοι ευθιξίας και σεβασμού της δουλειάς μου, με αναγκάζουν να αποχωρήσω από τον σταθμό» και παρακάτω παραπέμπεις σε ένα ηχητικό του σταθμού, από την πρόσφατη ραδιοφωνική συνέντευξη της εκπομπής μου με τον δήμαρχο της Ζαχάρως.

Ειλικρινά συγχώρα με που γίνομαι σκληρός, αλλά οι επαγγελματίες του δικού σου βεληνεκούς (και δεν το λέω καθόλου ειρωνικά αυτό, ξέρεις πόσο σε πιστεύω), αλλά πολύ περισσότερο βέβαια οι φίλοι (όπως ισχυρίζεσαι) όλα αυτά που γράφεις και προωθείς στα blogs από χθες, τα λένε πρωτίστως κατάμουτρα. Εσύ δεν καταδέχτηκες ούτε καν να σηκώσεις το τηλέφωνο, στα απανωτά τηλεφωνήματά μου….Ας είναι.


Γράφεις : ΔΕΝ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΜΕ ΧΛΕΥΑΖΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΑ , ΝΑ ΜΕ ΕΙΡΩΝΕΥΟΝΤΑΙ, ΝΑ ΜΕ ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΜΕ ΨΕΥΤΙΕΣ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΩΝ ΚΑΛΩΝ ΔΗΜΟΣΊΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΕΜΠΛΟΚΗΣ ΑΠΟ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ.

Ποιοι σε χλευάζουν ρε Μάκη; Εγώ με τη Γιώτα; Μήπως θα ήθελες να είναι αλήθεια αυτό; Αν σε βολεύει στο στορυ που μοίρασες στα blogs, τότε να σε διευκολύνουμε να το παραδεχτούμε.
(Αυτός που με χλεύαζε σε όλη την διάρκεια της εκπομπής ήταν ο εντιμότατος κύριος δήμαρχος της Ζαχάρως . Σας θυμίζω μερικές από τις φράσεις που σας είπε και δεν αντιδράσατε προκειμένου να υπερασπιστείτε τον φίλο σας και δημοσιογράφο του σταθμού : « αυτός που το παίζει δημοσιογράφος» , « Εγώ αν θέλω θα τον δείρω μέσα στην εκπομπή. Του το έχω πεί. Θα ανοίξω την πόρτα και θα του πώ: Τώρα πές ποιός σε πλήρωσε η ποιος σου έλεγε να με χτυπάς», « παρασύρει και βουλευτές τους λέει ανακρίβειες και εσείς τον έχετε…» , « ο σταθμός δεν ανήκει στον κύριο Νοδάρο. Ανήκει σε σας…» , «Βάζει σε ένα σάιτ που έχει εκεί και δεν ξέρει τι λέι…», « πήρε από μια ταινία που έχουν γυριστεί κάποιες σκηνές για την ταινία και έλεγε ο πιστολέρο» κλπ κλπ. Ψευδόταν επί μισή ώρα, με κατηγορούσε κι εσείς δεν αντιδράσατε ούτε υπερασπίσατε την τιμή και την υπόληψή μου .)

Και γιατί γράφεις πως δεν μπορείς να υπερασπίσεις τον εαυτό σου; Σου έκλεισε κάποιος το μικρόφωνο, το τηλέφωνο ή την πόρτα; Πως μας τα περιγράφεις έτσι όπως θα σε συνέφερε να συμβαίνουν, ούτως ώστε να αποδείξεις το αναπόδεικτο;


Δεν συμβαίνουν όμως έτσι. Και τον εαυτό σου μπορούσες και ακόμα τώρα, αν θέλεις, μπορείς να υπερασπίσεις.
ΌΜΩΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΕΣΥ.
Όλοι πρέπει να μπορούν να υπερασπίσουν τον εαυτό τους, ακόμη κι αν είναι όπως λες, λαμόγια εγκληματίες, φιμωτές ραδιοφώνων και οτιδήποτε άλλο. Είναι αρχή της δεοντολογίας και πράξη που πρέπει να προσφέρεται απλόχερα από δημοκρατικούς χαρακτήρες….

Μιλώντας λοιπόν στα ίσια, έχω να φωνάξω από τούτο το μικρόφωνο, που μέχρι χτες το μοιραζόμαστε, πως την ραδιοφωνική συνέντευξη με τον Δήμαρχο της Ζαχάρως, την χρωστούσες εσύ στον κ. Χρονόπουλο. Και την έκανα εγώ για λογαριασμό σου. Εσύ έπρεπε να την είχες κάνει φίλε μου Μάκη.
( Τον Ιανουάριο του 2008 με ανακοινώσεις τους η ΠΟΕΣΥ και η ΕΣΗΕΠΗΝ αλλά και σε δηλώσεις τους μέλη του ΔΣ της ΕΣΗΕΑ καταδίκασαν με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο την άρνηση του εντιμότατου κυρίου δημάρχου της Ζαχάρως να μιλήσει στην εκπομπή μου και στο Ιόνιον fm. Από τότε πολλές φορές προσπαθήσαμε να τον βγάλουμε απ αυθείας στον αέρα τηλεφωνώντας ακόμα και στο κινητό του χωρίς αποτέλεσμα. Οι δυο ηλολήπτριες του σταθμού μπορούν να σας το βεβαιώσουν.)
Όσο για το περιεχόμενο της συνέντευξης για το οποίο “με ελέγχεις”,(το βάζω σε εισαγωγικά, γιατί ούτε καν στέκει σαν έννοια) έχω να πω τούτο.
Εγώ ποτέ δεν παρενέβην στο περιεχόμενο των εκπομπών σου, ενώ θα έπρεπε. Εσύ από πού το αντλείς αυτό το θάρρος; Στην εφημερίδα σου έτσι συμπεριφέρεσαι;
( Στα δύο χρόνια ποτέ δεν έβγαλα κάποιον στον αέρα για να σε χλευάσει ή να σε απειλήσει η να μιλήσει απαξιωτικά για σένα και τον σταθμό)

Ξέρεις πόσα τηλεφωνήματα έλαβα από συναδέλφους και φίλους, που με ρωτούσαν: «Τελικά ποιανού είναι το μαγαζί»; Ρόμπα δηλαδή. Θα γελάνε μαζί μου όλοι οι δημοκράτες!!! Και αυτό είναι το λιγότερο. Γιατί είναι και κάποιοι που δεν γελάνε. Είναι βλοσυροί…
( Για ποιο μαγαζί μιλάς? )


Είναι όμως πολύ βαρύ να γράφεις –και να το διασπείρεις στα blog- πως τη συνέντευξη την έκανα: ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΩΝ ΚΑΛΩΝ ΔΗΜΟΣΊΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΕΜΠΛΟΚΗΣ ΑΠΟ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ. Πραγματικά λυπάμαι που σκέφτεσαι έτσι για μένα. Με προσβάλλεις πάρα πολύ. Εγώ δημοσιοσχεσίτης;
Αλλά και έτσι να ήταν! Δεν θα έπρεπε να είχα το ελαφρυντικό από σένα που παραδέχεσαι πως με οδήγησες σε δύσκολες καταστάσεις, να κάνω κάτι για να απεμπλακώ απ αυτές; Ούτε κι αυτό μου το επιτρέπεις;
( Όταν κάνεις ερευνητική δημοσιογραφία μοιραία εμπλέκεσαι σαν δημοσιογράφος σε δύσκολες καταστάσεις . Γιατί τα βάζεις με παντοδύναμους μηχανισμούς . Τότε λοιπόν διαλέγεις : Η τα παρατάς η προχωράς…Δεν πουλάς τους φίλους και συνεργάτες σου)

Και Πιο κάτω εν μέσω προφανώς contrast συναισθημάτων, Ευχαριστείς υποκριτικά μάλλον, μέσα από την καρδιά σου, τον διευθυντή του σταθμού και προσωπικό σου φίλο Δημήτρη Κολόκα για την ΜΕΧΡΙ ΠΡΟΤΙΝΟΣ (όπως σημειώνεις) άψογη σε όλα τα επίπεδα συνεργασία που είχατε όλο αυτό το χρονικό διάστημα. Μια άψογη συνεργασία όμως, προϋποθέτει ΔΥΟ πλευρές ικανοποιημένες και όχι μια.
Και αμέσως μετά γράφεις: «Η παραίτησή μου από τον σταθμό ελπίζω και εύχομαι να τον αποδεσμεύσει από τα ποικίλα προβλήματα που του δημιούργησε η γενικότερη θεματολογία της εκπομπής μου».

Εδώ όμως ψεύδεσαι Μάκη. Δεν γίνεται να ΕΥΧΕΣΑΙ να αποδεσμευτώ από τα προβλήματα που δημιούργησε η εκπομπή σου και ταυτόχρονα να με κρίνεις που προσπαθώ να απεμπλακώ απ αυτά!

Όμως μην παραμυθιάζεσαι. Τα προβλήματα δεν τα δημιούργησε τόσο η θεματολογία των εκπομπών σου, όσο ο τρόπος που χειριζόσουν αυτές καθ αυτές τις εκπομπές. Το έχουν πει κι άλλοι αυτό και το ξέρεις.
( Το ίδιο έχουν πει εκείνοι που αλωνίζουν ανενόχλητοι στην Ηλεία , αρπάζοντας με πλάγιους τρόπους το δημόσιο χρήμα… Το έχουν πει κι εκείνοι οι επώνυμοι που κάποτε κατέθεταν ως μάρτυρες υπεράσπισης σε επίορκους κρατικούς υπαλλήλους… Σύμπτωση ? )

Μένω μόνο σε αυτά τα λόγια, κάνοντας πραγματικά υπέρβαση, για να μην πω κι άλλα. ( Πες δεν υπάρχει πρόβλημα)
Αυτά που δεν λέω - και τα ξέρεις πάρα πολύ καλά εσύ- είναι πολλαπλάσια.

Κλείνοντας αυτό το reality , στο οποίο ποτέ δεν θα επιστρέψω έστω κι αν προκληθώ, έχω να σου θυμίσω πως δεν ήσουν μόνο δύο χρόνια στο IONION FM, όπως γράφεις στην αρχή. Στο IONION FM είχες έλθει από το 1990. Και είχες ξαναφύγει πάλι! Περίπου με τον ίδιο τρόπο. Τότε δεν υπήρχαν ούτε λαμόγια, ούτε δήμαρχοι, ούτε αντιδήμαρχοι, ούτε πυρόπληκτοι. Υπήρχαμε μόνο εμείς. Κι εγώ σαν πιο μεγάλος, που μου αρέσει να δικαιολογώ τους φίλους, έλεγα: Ε! μικροί είμαστε, θα μεγαλώσουμε. Τώρα -20 χρόνια μετά- δεν μπορώ να το ξαναπώ φίλε Μάκη.
( Τότε να σου θυμίσω ότι έκανα δωρεάν στον σταθμό τρεις επιτυχημένες – όπως έλεγες – εκπομπές . Δεν θα ήταν κομψό να θυμηθούμε ξανά και να πούμε δημόσια γιατί έφυγα… )

Η αυλαία πέφτει με τους στίχους του Μάνου Ελευθερίου, τη μουσική του Σταύρου Κουγιουμτζή και τη φωνή του Γιώργου Νταλάρα.
Έχω μια αδυναμία να μιλάω με τα τραγούδια. Συγχωρέστε με φίλοι μου ακροατές, που αποζητάτε την ενημέρωση.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

agapite file maki,den echo Ypologisti pou na grafei ellinika,ala esthanome tin anagi na sou pw oti, tous afises tin estia choris termatofylaka,kserw oti,se ayti ti chora kai pio poly eki katw,einai diskola na les tin alithia kai thelei poly leventia,ala min ksechnas oti aytos o topos,vgazei kai kalous anthropous pou den fovounde toys KORLEONE.Sto telos oi KORLEONE pane filaki H pethenoun prin tin oratous.lipame pou efiges apo ton stathmo kai elpisw na min ta afiseis sto eleos tou (diavolou). apo germania me apagoiteysi gia ta osa symvenoun stin patridamas.

ΒΑΡΒΑΣΑΙΝΑΙΟΣ είπε...

Ο κ. Κολόκας προσπαθεί να συμμαζέψει τα ασυμμάζευτα. Έδωσε βήμα στον Χρονόπουλο για να λοιδορήσει τον συνεργάτη του δημοσιογράφο, αφήνοντας να λέει πολύ χοντρά πράγματα στον αέρα σε βάρος του Νοδάρου. Υποψιάζομαι πως ο λόγος που τον οδήγησαν σ' αυτή την πράξη δεν ήταν ο οφειλόμενος αντίλογος του αμφιλεγόμενου δημάρχου, αλλά κάτι άλλο, πιο ισχυρό, που παραμέρισε την επιβαλλόμενη έκφραση αλληλεγγύης προς τον δημοσιογράφο. Αν για το σταθμό του κ. Κολόκα θεμελιώδης αρχή είναι ο πλουραλισμός (κατά παραγγελία και με τους όρους του Πανταζή, όπως είδαμε) κάποιος θα πρέπει να του μιλήσει και για μια άλλη, θεμελιώδη αρχή, την αλληλεγγύη, τη στήριξη, τον σεβασμό στους συνεργάτες του. Δεν αφήνεις τον καθένα να λοιδορεί έναν δημοσιογράφο που επώνυμα και με προσωπικό κόστος (ξύλο, δίκες κλπ) σου κάνει πρόγραμμα.

ΒΑΡΒΑΣΑΙΝΑΙΟΣ είπε...

Όσο για σένα φίλε Μάκη, σου αφιερώνω έναν στίχο του Ναζίμ Χικμέτ που είμαι βέβαιος ότι αποτελεί την "πυξίδα" για το ταξίδι σου στη σκοτεινή πλευρά της Σελήνης: "Αν δεν καώ εγώ, αν δεν καείς εσύ, αν δεν καούμε εμείς, πώς θα γενούνε τα σκοτάδια λάμψη;"
Κι άλλο ένα από τους Pink Floyd: "Shine on you, crazy diamond"...

Ανώνυμος είπε...

giati file maki to meso enhmerwseis apo opoy askoyses to leitoyrgima toy dhmosiografoy pisteyeis pws einai nomimo.
mono me prodosia diathrh kaneis treis syxnothtes kai kenta ekpomphs.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Η ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΠΟΥ ΟΙ "ΕΡΓΟΛΑΒΟΙ" ΤΗΣ ΗΛΕΙΑΣ ΕΚΛΕΙΣΑΝ ...

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ

ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ

ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ