ΚΑΛΟ ΣΑΣ ΤΑΞΙΔΙ

Σας καλωσορίζω σε αυτή τη σελίδα.

Η περιήγησή της μοιάζει με ένα συναρπαστικό ταξίδι γεμάτο εκπλήξεις και αποκαλύψεις γιά την φωτεινή και την αθέατη πλευρά του Φεγγαριού.

Το ταξίδι μόλις άρχισε…

Να θυμάστε πάντα ότι στην σκοτεινή πλευρά της Σελήνης εκτός των άλλων μπορεί ο καθένας μας να ανακαλύψει την χαμένη του Πόλη…

Γι αυτή όμως θα μιλήσουμε μια άλλη φορά...


ΣΤΟ BLOG ΓΡΑΦΟΥΝ …

ΕΓΩ ,Ο ΜΠΟΥΜΠΗΣ ΜΟΥ … ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ 13 ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ

Πέμπτη 15 Απριλίου 2010

ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΩΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΩΝ...



ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΟΛΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ ΗΣΥΧΟΙ.
ΕΤΣΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ...

Μετά από δύο περίπου χρόνια συνεχούς παρουσίας στο IONION FM με την καθημερινή πρωϊνή εκπομπή «Αποκαλύψεις» , ήρθε η ώρα να αποχαιρετήσω όλους εσάς που στηρίξατε με δυναμικό τρόπο την προσπάθειά μου για την ανάδειξη της αλήθειας.

Σοβαροί λόγοι ευθιξίας και σεβασμού της δουλειά μου, με αναγκάζουν να αποχωρήσω από τον σταθμό , αφήνοντας ουσιαστικά πίσω μου ένα κομμάτι από τη ζωή μου.

Πρόσωπα τα οποία έχουν καταδικαστεί από την Δικαιοσύνη για λοβιτούρες σε βάρος πολιτών, πρόσωπα που εμπλέκονται σε υποθέσεις καταστροφής και υποβάθμισης του περιβάλλοντος, πρόσωπα που διώκονται σε βαθμό κακουργήματος για απιστία σε βάρος του Δημοσίου, πρόσωπα με σκοτεινές υπόγειες διαδρομές και διασυνδέσεις, πρόσωπα που συμπεριφέρονται φασιστικά απέναντι στους πολίτες και στους δημοσιογράφους, πρόσωπα που προσπάθησαν να εκμεταλλευτούν την βοήθεια προς τους πυρόπληκτους Ηλείους και να φιμώσουν τον σταθμό ΔΕΝ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ:
http://ionionfm.gr/player_nw.php?clipid=33518&Mid=17&sub1=1
ΝΑ ΜΕ ΧΛΕΥΑΖΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΑ , ΝΑ ΜΕ ΕΙΡΩΝΕΥΟΝΤΑΙ , ΝΑ ΜΕ ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΜΕ ΨΕΥΤΙΕΣ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΩΝ ΚΑΛΩΝ ΔΗΜΟΣΊΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΕΜΠΛΟΚΗΣ ΑΠΟ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ.

Μέσα από ρεπορτάζ και έρευνες , όλο αυτό το χρονικό διάστημα , κατάφερα να δώσω στο φως της δημοσιότητας σημαντικά ζητήματα διαφθοράς παραγόντων της τοπικής αυτοδιοίκησης και διαφόρων κρατικών υπηρεσιών οι οποίοι καλυπτόμενοι πίσω από τις πολύπλοκες δημόσιες σχέσεις και τις υψηλές τους γνωριμίες παρέμεναν στο απυρόβλητο της δημοσιογραφικής έρευνας από τα περισσότερα ΜΜΕ της περιοχής. Όλα τα ρεπορτάζ που βγήκαν στην εκπομπή «Αποκαλύψεις» ήταν 100% τεκμηριωμένα και βασίζονταν σε γραπτά αποδεικτικά στοιχεία τα οποία δεν επιδέχονταν καμιάς αμφισβήτησης.

Τα περισσότερα από αυτά έγιναν πανελλαδικά θέμα και σχεδόν όλα δημοσιεύτηκαν στην εφημερίδα «Ελευθεροτυπία» όπου εργάζομαι .
Ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου , τον διευθυντή του σταθμού και προσωπικό μου φίλο Δημήτρη Κολόκα για την μέχρι πρότινος άψογη σε όλα τα επίπεδα συνεργασία που είχαμε όλο αυτό το χρονικό διάστημα.
Η παραίτησή μου από τον σταθμό ελπίζω και εύχομαι να τον αποδεσμεύσει από τα ποικίλα προβλήματα που του δημιούργησε η γενικότερη θεματολογία της εκπομπής μου .

« Γιατί η δημοσιογραφία δεν είναι κρατικοκίνητη. Γιατί η δημοσιογραφία είναι το μόνο καταφύγιο των αδύναμων. Των ανώνυμων. Των καταπιεσμένων. Γιατί η δημοσιογραφία είναι η φωνή αυτών που δεν έχουν φωνή. Και τα μάτια αυτών που δεν βλέπουν. Γιατί η δημοσιογραφία είναι η μόνη αντιεξουσία του συστήματος. Οταν γίνεται ένα με την εξουσία του συστήματος, γίνεται και συνυπεύθυνη για την αιχμαλωσία, την κατάντια, την αμορφωσιά, την εκμετάλλευση του πολίτη από την εξουσία. Και τελικά, για την εξάπλωση της αντιδημοκρατίας.» - Γ.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ – ΤΕΤΡΑΔΗΣ : Διευθυντής Εκδοσης της «ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ» .

Η μάχη, ο αγώνας για την αλήθεια , ο έλεγχος της κάθε μορφής εξουσίας, το ρεπορτάζ συνεχίζεται από διαφορετικό σημείο. Και πιστέψτε με οι εκπλήξεις στο άμεσο μέλλον θα είναι πολλές και σημαντικές !
Μάκης Νοδάρος
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ
ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΗΕΑ



5 σχόλια:

Λωτοφάγος είπε...

Αγαπητέ φίλε, λυπάμαι πολύ που αναγκάζεσαι να αφήσεις τη δουλειά σου στο σταθμό. Ελπίζω να είναι παροδικό.
Θα περιμένω να γράψεις τα αποτελέσματα της σημερινής δίκης.
Καλή τύχη.

Ανώνυμος είπε...

Ήρθε η ώρα να βάλουν τα μεγάλα μέσα, τα τέρατα...
Λυπάμαι για την εξέλιξη αυτή. Ελπίζω να έχεις το ψυχικό σθένος να συνεχίσεις, οι αυλοί της Ελευθεροτυπίας και το blog είναι ακόμα ανοιχτοί.
Αν σταματήσεις, μαζί σου θα είμαι πάλι, γιατί είναι πολύ εύκολο για εμένα να διαβάζω αυτά που γράφεις, αλλά είναι δύσκολο και με μεγάλο κόστος προσωπικό (και επαγγελματικό πλέον) για εσένα να τα γράφεις...

Όπως και να'χει, σε ευχαριστώ που άφησες μια χαραμάδα φωτός να λάμψει σε αυτό τον καθυστερημένο και υποταγμένο νομό.

ΥΓ: Αν και νομίζω, θα σε τρώνε τα ζουζούνια και δε θα μπορείς να κρατήσεις το στόμα σου κλειστό!

ΦΩΤΗΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ είπε...

Αγαπητε φιλε μακη νοδαρο ο δρομος της αληθειας και της εντιμοτητας ειναι δυσκολος..Οπως λες και εσυ καμμια φορα η δημοσιογραφια καταντησε κρατικο λειτουργημα υπερ της εξουσιας και οχι υπερ του λαου ομως να ξερεις μακη οτι στην ΗΛΕΙΑ λιγοι ειναι αυτοι που μπορουν και κυτταν τον κοσμο μεσα στα ματια και εσυ εισαι ενας απο αυτους..Στο ιδιο λουκι ειμαι και εγω μακη πολλες φορες θελω να τα παρατησω ομως αν τα παρατησουμε μακη ειναι σαν να λεμε στα λαμογια οτι εχουν δικιο και ισως ποτε ο κοσμος δεν θα γινει καλυτερος...ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ ΜΑΚΗ...ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ

Ανώνυμος είπε...

Σε αντίθεση με τα παιδιά που έκαναν σχόλια πριν το δικό μου, εγώ κύριε Νοδάρε χαίρομαι που χάνεις τη δουλειά σου, και χαίρομαι όχι γιατί θα μείνεις άνεργος, κανένας άνθρωπος δεν πρέπει να μένει χωρίς δουλειά. Αλλά γιατί δεν σε θεωρώ δημοσιογράφο. Ούτε καν κακό δημοσιογράφο..

Πριν πολλά χρόνια χωρίς να κάνεις έρευνα, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΨΑΞΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΛΕΥΡΕΣ όπως οφείλει να κάνει κάποιος που σέβεται το λειτούργημα του δημοσιογράφου έβαλες και εσύ το λιθαράκι σου σε μια αισχρή δολοπλοκία που παραλίγο να τινάξει μια οικογένεια στον αέρα.
Έγραφες για μεγάλο έγκλημα πριν καν αυτός που κατηγόρησαν μάθει ότι κατηγορείται! Και το τραγικό κύριε Νοδάρε είναι ότι τα έγραψες καθ υπόδειξή των κατηγόρων. Με είχες στείλει στο νοσοκομείο κύριε Νοδάρε με όλα όσα είχες γράψει αφού πρώτα ξεφτίλισες την οικογένεια μου σε φίλους και συγχωριανούς βγαίνοντας με ένα κασετόφωνο στο χέρι 'κάνοντας έρευνα' στο μέρος που ζούσα..
Δυστυχώς δεν έχω το δικαίωμα να μπω σε λεπτομέρειες..
Βρήκα το ιστολόγιο σου κατά τύχη σήμερα και ένιωσα την ανάγκη να σου γράψω τα παραπάνω, όχι για κάποιο ιδιαίτερο λόγο, απλά έτσι..
Όλα τα άσχημα πέρασαν αλλά η θύμηση όλων όσων έγιναν τότε ακόμα πληγώνει..

ΜΑΚΗΣ ΝΟΔΑΡΟΣ είπε...

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΟΠΟΙΟΣ ΚΙ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΥΠΑΓΟΡΕΥΣΗ...ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΙ ΕΧΩ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΝΑ ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΙΣΩΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΑ ΠΟΥΛΗΜΕΝΑ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΟΛΑΒΟΥΝ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ ΑΡΠΑΚΤΙΚΑ ΜΜΕ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ...
ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΕΧΩ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.
ΟΤΑΝ ΕΧΩ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΑΝΤΑ ΒΓΑΖΩ ΤΟ ΘΕΜΑ .
ΔΕΝ ΧΑΡΙΖΟΜΑΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΙ ΓΡΑΦΩ ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ Κ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ.
ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΜΕ ΚΑΣΕΤΟΦΩΝΑ ΟΠΩΣ ΛΕΣ...ΙΣΩΣ ΜΕ ΕΧΕΙΣ ΜΠΕΡΔΕΨΕΙ ΜΕ ΑΛΛΟΝ...ΙΣΩΣ ΣΕ ΕΧΟΥΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΕΙ ΛΑΘΟΣ...
ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΘΥΜΑ ΔΟΛΟΠΛΟΚΙΑΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΣΟΥ...
ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ...ΚΑΘΕΣΑΙ ΣΤΗ ΓΩΝΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΣ...
Η ΣΙΩΠΗ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΜΙΛΑΣ.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Η ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΠΟΥ ΟΙ "ΕΡΓΟΛΑΒΟΙ" ΤΗΣ ΗΛΕΙΑΣ ΕΚΛΕΙΣΑΝ ...

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ

ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ

ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ